הטיפול בהד-ספייס

הטיפול בהד-ספייס

עוזרים לך לצמוח

תקופת ההתבגרות יכולה להיות לפעמים אתגר לא קטן, וכן, היא יכולה להיות אפילו קשה, מה שחשוב שתדע הוא שיש לא מעט חבר’ה שעוברים דברים דומים בדיוק למה שאתה עובר ומה שהכי חשוב שתדע זה שבעזרת טיפול נקודתי וקצר מועד- ברוב המקרים ניתן לשפר את ההרגשה שלך ולשים את הבעיות מאחוריך.

אם אתה מרגיש ב”דאון“, לחוץ או לא יכול להפסיק לדאוג. אם לא הרגשת “כמו עצמך” כבר תקופה ארוכה, אם אתה לא מצליח להתרכז או להתמודד עם בית הספר או אם אתה רוצה להפסיק עם אלכוהול או סמים, אם בא לך לדבר על מין, מגדר ומערכות יחסים, אם אתה מרגיש שאתה מתמודד עם בעיות שקשורות לחברים, אם חווית משבר משפחתי שהשפיע עליך, אם אתה סובל מבריונות, מציקים לך, אם אתה ב“דיכי” שנמשך כבר תקופה ארוכה ולא משנה מה הסיבה…
בוא לדבר איתנו על כל מה שעובר לך בראש, אנחנו יכולים לעזור לך!

הטיפול בהד ספייס

זמן הטיפול בהד-ספייס משתנה בהתאם לכל אחד ואחד, אך הוא בדרך כלל לא יעלה על 15 מפגשים אישיים עם מטפל שהוכשר במיוחד למצבים אלו. במהלך המפגשים תוכל לדבר על כל מה שעובר לך בראש, על בעיות, רצונות, או בקיצור בכל. לכל אורך הדרך המטפל האישי שלך, שמלווה אותך צמוד ונמצא רק איתך לאורך כל הטיפול, יקשיב ויסייע לך להתמודד בהצלחה עם האתגרים והבעיות שאתה חווה.

הפגישה הראשונה שלך בהד ספייס

פגישת היכרות ראשונה במרכז אורכת כחמישים דקות ובמהלכה נשאל אתכם מספר שאלות, על מנת שנוכל להיות בטוחים שכיסינו את כל הנושאים החשובים, ולהבין איך אפשר לעזור לכם באופן הטוב ביותר. בהתאם לסיבת הביקור, כנראה שנשאל איך אתם מרגישים, איך אתם מסתדרים עבודה, בבית הספר, בלימודים או בצבא. אולי נשאל גם על הרגלי השינה שלכם, האופן בו אתם אוכלים, ואיך אתם מסתדרים עם בני המשפחה והחברים.
הפגישה היא הזמן שלכם. תרגישו חופשי לשאול שאלות אודות כל דבר שעולה בראשכם, כך שנוכל להבין מה עובר לכם בראש ונוכל להתאים לכם את מסגרת הטיפול הטובה ביותר עבורכם. אנחנו מבקשים שלמפגש הראשון יגיעו הצעירים יחד עם הוריהם, אך לכל אחד יש הזדמנות לדבר בפרטיות עם המטפל/ת במהלך המפגש.

עלות הטיפול במרכז

השירות ניתן ללא עלות.

סודיות 

כאשר אתם מדברים עם המטפלים שלנו שום דבר שאתם אומרים לא יעבור הלאה ללא רשותכם, רק אם המטפל מודאג באופן רציני בנוגע לביטחונכם, או ביטחונו של מישהו אחר, הוא חייב – לפי החוק – לנסות לשמור על כולם בטוחים. המשמעות היא כי הוא עשוי להצטרך לשתף את חששותיו עם מטפל או גורם אחר.

דבר איתנו

אם אתה מרגיש שאתה חווה תקופה קשה ואתה צריך מישהו לדבר אתו,
אל תהסס- פנה אלינו עוד היום- אנחנו נעשה את כל השאר:

לחצו כאן ליצירת קשר באתר

סניף בת ים – טלפון: 03-5040900 | מייל: info@headspace.org.il
סניף ירושלים – טלפון/וואטסאפ: 054-9299740 | מייל: jerusalem@headspace.org.il