מטה הדספייס
צוות מקצועי רב תחומי, מומחה בצעירים, עם הרבה ניסיון, כזה שמקשיב ומדבר בגובה העיניים.
נעה כהנא – בוסקילה
מנהלת הדספייס ישראל
הדספייס בשבילי
זכות ושליחות להיות שותפה בדרככם להתפתחות, להגשמה, לחיבור, וכפועל יוצא להצלחה.
זה מסע מתמשך, מרגש ומסקרן בעשייה חדשנית ואמיצה, בשינוי סדר היום בתחום בריאות נפשית של נוער וצעירים.
אנחנו פה עבורכם כדי לייצר פלטפורמה איכותית נגישה וזמינה כקרקע בטוחה ומשמעותית לצמיחה.
אני בהדספייס
מנהלת הדספייס ישראל בעלת התמחות במנהל עסקים (MBA) פסיכולוגיה וכלכלה.
לפני שהגעתי להדספייס
יועצת ארגונית במסגרות ציבוריות ופרטיות מעל לעשור. ניהלתי מערך איכות והדרכה ב- I.Y.H.A, ניהלתי את חברת הפקות של ה “תו השמיני החדש 2000” וגם הייתי מנהלת פיתוח ותפעול של עמותת “לשובע”.
דר' ירין כהן M.D
פסיכיאטר ילדים ונוער. יועץ ונותן שירותים להדספייס ולעמותת אנוש.
הדספייס בשבילי
בית. אנשים טובים, מטפלים נהדרים אשר מהווים שיח הדדי. מקום שבו בני נוער יכולים לבוא וללמוד על עצמם.
התפקיד שלי בהדספייס
פסיכיאטר ילדים ונוער. יועץ ונותן שירותים להדספייס ולעמותת אנוש.
לפני שהגעתי להד-ספייס
למדתי רפואה בסלובקיה, התמחיתי בבי”ח גהה במחלקה פסיכיאטרית. לאחר מכן עבדתי בקופת חולים כללית.
נווה אחיעם-דויטש
רכזת מערך ההכשרות של הדספייס אקדמי
הדספייס בשבילי
קו מחבר בין בריאות נפשית לחינוך. בית שמטרתו לייצר מרחב, מקום בו ניתן לדבר בחופשיות ובגובה העיניים על האתגרים שמלווים אתכם ביום יום ומאפשר לבוא, כמו שאתם.
התפקיד שלי בהדספייס
רכזת מערך ההכשרות של הדספייס אקדמי.
לפני שהגעתי להד-ספייס
למדתי תואר במדעי הרוח – פילוסופיה ויהדות. בעשור האחרון נוכחת בעולם החינוך הבלתי-פורמאלי מכיוונים שונים. מנחה קבוצות ולומדת חינוך למיניות בריאה.
שחר טפיארו
רכזת תוכן, דיגיטל וצעירים
הד-ספייס בשבילי
מקום שמבקש לגעת בנקודות כואבות ולרפא אותן לפני שהן הופכות לתהום עמוקה והרצון להנגיש כלים לבריאות נפשית מטיבה עם עצמנו ועם הסובבים אותנו.
התפקיד שלי בהד-ספייס
מנהלת את הרשתות החברתיות של הארגון ויוצרת תוכן במטרה להביא למרחב מידע אמין ותומך בריאות נפשית ולהפיץ את הבשורה החדשנית והייחודית של הדספייס.
לפני שהגעתי להד-ספייס
מגיעה להדספייס אחרי שנים רבות בעולם תנועות הנוער ואחרי תואר בתרבות וכתיבה במכללת ספיר. במקביל כותבת בגלובס ופוליטיקלי קוראת ומעבירה סדנאות כתיבה רגשית.